Activitati
Implementarea proiectului presupune realizarea urmatoarelor activitati:
ACTIVITATEA 1 – Organizarea procedurilor de achizitie a serviciilor de consultanta pentru managementul implementarii proiectului
• Subactivitatea 1.1 – Programarea achizitiei serviciilor de consultanta pentru managementul implementarii proiectului
• Subactivitatea 1.2 – Demararea procedurii de achizitie pentru achizitionarea serviciilor de consultanta pentru managementul implementarii proiectului si atribuirea contractului
ACTIVITATEA 2 – Asigurarea managementului proiectului
• Subactivitatea 2.1 – Intalnirea initiala
• Subactivitatea 2.2 – Impartirea sarcinilor fiecarui membru al echipei conform calendarului de activitati
• Subactivitarea 2.3 - Organizarea de intalniri periodice pentru monitorizarea stadiului de implementare a proiectului,evaluare rezultate si pentru raportare periodica si alocare lunara de task-uri pentru fiecare membru al echipei de management
• Subactivitarea 2.4 - Realizarea documentatiei tehnico-financiare necesare depunerii cererilor de rambursare
ACTIVITATEA 3 - Organizarea activitatii de informare si publicitate
• Subactivitatea 3.1 - Organizarea procedurii de achizitie pentru achizitionarea serviciilor publicitate a proiectului ( pliante respectiv autocolante si realizarea website) si atribuirea contractelor
• Subactivitatea 3.2 – Editarea a 200 de pliante de promovare si a autocolantelor pentru bunurile achizitionate
• Subactivitatea 3.3 – Realizarea unui website de promovare a proiectului
• Subactivitatea 3.4 – Organizarea unui eveniment de incepere si unul de finalizare a proiectului
• Subactivitatea 3.5 – Redactarea si publicarea a 2 articole in presa locala
ACTIVITATEA 4 – Achizitia de echipamente
• Subactivitatea 4.1 – Programarea achizitiei de furnizare bunuri pentru echipamentele propuse prin proiect
• Subactivitatea 4.2 – Demararea procedurii de achizitie de furnizare bunuri si semnarea contractului de furnizare bunuri
• Subactivitatea 4.3 - Livrarea si receptia echipamentelor
• Subactivitatea 4.4 – Realizarea probelor tehnologice
• Subactivitatea 4.5 – Punerea in functiune
ACTIVITATEA 5 - Organizarea procedurilor de achizitie a serviciilor de audit
• Subactivitatea 5.1 – Programarea achizitionarii serviciilor de audit
• Subactivitatea 5.2 – Demararea procedurii de achizitie pentru achizitionarea serviciilor de auditare si semnarea contractului de achizitie a serviciului de auditare
ACTIVITATEA 6 – Recrutarea angajatilor
• Subactivitatea 6.1 – Publicarea anuntului de recrutare pentru locurile de munca vacante
• Subactivitatea 6.2 – Evaluarea aplicatiilor concurentilor
• Subactivitatea 6.3 – Semnarea contractelor de munca
< Inapoi
|
|